خرید و فروش 5

۴۹۷ بازديد

خرید هندوانه میوه ی محبوب و دلخواه همه ی ما میباشد اکثر شما عزیزان هندوانه را دوست دارید. از این میوه صابون تخم هندوانه و روغن تخم هندوانه بدست می آید که خواص فوق العاده ی درمانی و زیبایی دارند. در ادامه با ما همراه باشید.

هندوانه میوه ای خوشمزه و آبدار است. این میوه ی تابستانی قرمز رنگ میباشد. هندوانه ی زرد هم داریم که هر دوی آنها خواص بسیاری برای پوست و مو و درمان یکسری بیماریهای داخلی و بیماریهای پوستی دارند.

هندوانه ویتامین های زیادی دارد. به خاطر وجود این ویتامین هاست که هندوانه برای پوست و مو و سلامتی بدن بسیار مفید است.

هندوانه سرشار از ویتامین C ویتامینA ویتامین B6 و سرشار از مواد معدنی از جمله روی و کلسیم و آهن و پتاسیم و فسفر و منیزیم میباشد. همه ی این ویتامین ها و مواد معدنی مقوی باعث شده هندوانه در صنایع دارویی کاربرد زیادی داشته باشد.

خواص

اگر تصمیم به لاغری گرفته اید و میخواهید چربی های دور شکم را از بین ببرید، از هندوانه بهره ببرید. میدانید که هندوانه جز آن دسته میوه هایی است که برای کاهش وزن بسیار مناسب است و پزشکان تغذیه هم در دوران رژیم غذایی هندوانه را توصیه میکنند. هندوانه بخاطر هضم آسانش معده را اذیت نمیکند و فاقد چربی میباشد. از این رو برای سلامتی و کاهش وزن بسیار مفید است.

هندوانه بخاطر آب فراوانی که دارد برای پوست بسیار مفید است. آب هندوانه جذب پوست بدن میشود و برای آن دسته از افرادی که پوستی خشک دارند و آن دسته از افرادی که بیماری پوستی بنام اگزما دارند بسیار مفید است.

اگزما پوست را خشک میکند و پوست ملتهب میشود و خارش شدید میگیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.